Ga naar inhoud

zindelijk....


Aanbevolen berichten

Ik heb even advies nodig. Bonny is/was zindelijk. Ze deed het netjes in de kooi op de bak en anders op de kattenbak. ( zitten zelfde korrels in) maar nu zit ze dus vaak te keutelen en leg gelijk een plas neer in de woonkamer. Hoe leer ik dit weer af. Want het is niet zo fijn voor het laminaat en dat ik steeds moet op letten hoe de oortjes staan tijdens het zitten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het klinkt misschien een beetje omslachtig maar ik heb mijn konijnen ooit weer zindelijk gekregen door ze een alternatieve plas-en keutelplek aan te bieden. 


Toen ze nog in hun verplaatsbare ren zaten hadden ze opeens ook beslist om de toiletbak compleet te negeren. Toen heb ik (per toeval eigenlijk) een dik pak stro in hun ren gelegd en ze begonnen het stro als plasplek uit te kiezen. Ik verstopte daaronder hun toiletbak en elke keer ik het stro ververste legde ik een beetje minder terug totdat (na een week of twee) enkel de toiletbak nog overschoot en sindsdien doen ze het weer in de bak.


Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .