Ga naar inhoud

Benny heeft last van zijn ogen....


Laura020

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

Ben een tijd niet actief geweest maar wil graag jullie mening, ideeën hebben.

Ik ben vorige week dinsdag met Benny naar de da geweest omdat hij ietwat een traanoog had. Iets wat wit zag ik in zijn ooghoek alleen was dat droog. Zijn oograndje was iets roder als normaal. Hiervoor terra cortril zalf gehad (antibioticum zalf). Oog was niet beschadigd. Omdat zijn andere oog ook wat vloeide moest ik beide ogen zalven voor 10 dagen. Klachten moesten na een dag of 3, 4 over zijn. Natte ogen leek minder maar beide oograndjes werden roder. Heb morgen weer contact met de da die we gezien hadden, die was er net niet meer...

Heb ook donderdag een afspraak staan om te enten maar dat voelt zo niet prettig.

Benny eet goed en is levendig. Vandaag minder maar lijkt bang te zijn voor de storm... Ik heb vandaag zijn renmomentje niet gezien ;-)

Ik heb net een nieuw album aan gemaakt en een foto geplaatst. Weet niet hoe ik een link moet plaatsen :-( Momenten zijn Benny zijn ogen normaal geopend andere momenten wat kleiner.

Hij is vorig jaar ook geënt en zijn vriendin heeft nergens last van. Omdat hij goed eet verwacht ik niet dat het vanuit de kiezen komt. Da heeft daar niet naar gekeken vorige week.

Alvast bedankt Voor jullie reacties :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gewoon even afwachten wat de dierenarts zegt. Misschien dat een andere antibiotica beter werkt tegen deze infectie. Enten lijkt me ook niet echt een probleem als hij verder gewoon gezond is, maar ook dat zou ik gewoon even vragen aan de dierenarts ;)

Beterschap voor Benny!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .