Ga naar inhoud

vlinderen


ricksem

Aanbevolen berichten

hallo bbers.

de laatste dagen vlinderen kick en marley om elkaar heen. het lijkt soms of ze nu pas de rangorde bepalen. kick heeft een poging gedaan om op marley te rijden dat heeft hij nog nooit gedaan sinds ik hem heb. marley bijt wel van zich af maar word dan door kick weggejaagd en even later liggen ze weer tegen mekaar aangeplakt  8-) wat moet ik hier van denken voorjaar??? :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

nouja... nog maar 2 weken dan is het echt lente... hier zwiebelt het ook al hoor... zin in plantjes planten, in de zon zitten, bbq'en, op vakantie gaan, konijntjes naar buiten doen.. leuk leuk! zondag ga ik een paar dingen doen als ik de voorspellingen hoor


Link naar reactie
Delen op andere sites

en nu heeft marley al 4 keer op kick gereden, kick vind dat echt niet tof, hij jaagd der op en probeerd haar te bijten. 1 keer heeft hij der goed beet gehad, ben bang dat het een keer mis gaat en dat marley gewond raakt. misschien overdrijf ik een beetje maar wou het tog ff melden

ze blijven wel tegen elkaar aan liggen en wassen dus misschien maak ik me druk om niks

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zitten ze misschien in een te kleine ruimte bij elkaar? Dat ze te veel op elkaars lip zitten? Dat wil ook nog weleens.. Zolang ze nog bij elkaar liggen en wassen zal het wel mee vallen denk ik, goed in de gaten houden! Ik zou ze niet gaan scheiden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .