Ga naar inhoud

wild vlees?


PipKonijn

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,


 


Mijn konijntje heeft sinds een paar dagen het volgende bultje wat een soort uitstulpinkje is van de huid. het lijkt wel een beetje op een menselijk wratje, soort wild vlees. (foto uploaden lukt niet!)



Wat vinden jullie hiervan? Zou het iets ernstigs kunnen zijn? De dierenarts kon weinig raad geven (telefonisch)....


 


Ze eet en drinkt nog wel normaal, ik mag eraan zitten en ze is nog even gezellig!


 


Groetjes


 


 


Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha ik heb dat bij mijn voedster ook wel eens gevoeld.

Misschien een rare vraag, maar kan je die bij rammen ook goed voelen? Of voel je ze bij voedsters beter als ze wat hormonaal zijn of zo? Ik heb bij het lezen over het beoordelen van het geslacht van konijnen namelijk nooit gelezen "of voel of je tepeltjes goed kan voelen, dan is het een voedster" ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik durf het niet te zeggen eigenlijk. Ik heb wel eens een friemeltje tussen de haren gevoelt bij een ram. Eerst dacht ik huh, wat is dat, tot ik aan de andere kant ook ging voelen en daar zat het ook. En toen viel het kwartje, tepeltjes :D


Misschien dat iemand het eens kan vergelijken hihi


  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .