Ga naar inhoud

Konijn vergeet wat hij kan?


Waku

Aanbevolen berichten

Misschien een stomme vraag, maar kan het dat een konijn vergeet dat hij iets kan?


 


Eén van onze konijnen springt gemakkelijk de bank op en af, de ander probeert steeds maar het lukt dan niet (hij probeert dan een beetje te klimmen haha, maar dat gaat al helemaal niet). Met een opstapje lukt het wel.


 


Gisteren sprong hij opeens op de bank en ging hij met gemak steeds weer op en af. Vandaag komt hij kijken, heeft hij zijn voorpootjes op de bank, rekt zich zo lang mogelijk uit, doet een halve poging om te springen/klimmen, en geeft het dan op (om 5min later weer hetzelfde te doen zonder succes)


 


Een konijn vergeet toch zeker niet dat hij kan springen? ^o) Waarom heeft hij anders die lange poten hihi :lol:


 


Ik vraag dit gewoon uit nieuwsgierigheid naar konijnengedrag haha


  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee het is nog een jong konijntje (6 maanden), hij racet wel altijd door de kamer en maakt sprongetjes, ik denk dat hij gisteren pas ontdekt heeft dat hij hoog kan springen? Heb in elk geval geen reden om te denken dat er iets met zijn gewrichten is, behalve het niet op de bank springen.. Heeft ook pas nog check-up gehad bij DA en alles was in orde (hoewel die natuurlijk  meer algemeen kijkt)


Link naar reactie
Delen op andere sites

hier is het net zo hoor en die van mij zijn 1,5 jaar ongeveer. ze springen wel op het krukje in de ren maar de 1 sprong vorig jaar vaak op de bank en nu hij deze winter binnen terug kwam stond hij elke keer tegen de bank aan geleund en verder niks. Nu pas, na een maand of 1,5 kan hij er weer op. Hij vergeet het gewoon. Nu zit hij ook op de salontafel. maar over de ren vanaf het krukje weer niet. haha


Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .