Ga naar inhoud

Knarse tanden


Naomivandorp

Aanbevolen berichten

Als het heel luid knarsen tanden is zou het door pijn kunnen komen. Als het zachtjes is kan het ook wel pijn zijn, maar vaak ook gewoon zijn dat ze het prettig vind. Dus gewoon ligt te genieten.


Als het zachtjes is en ze is verder zichzelf denk ik dat ze gewoon ligt te genieten.


Als je twijfelt gewoon even de da bellen om te overleggen.


Link naar reactie
Delen op andere sites

Als het heel zachtjes geknabbel is, dan vinden ze iets fijn. Ze doen het ook wel eens als je ze aait over het kopje en dan ineens over hun hele lichaam. Of ze doen het in hun slaap als ze ergens over dromen. Dan bewegen de oren ook met schokjes of zakt het hoofd ineens helemaal naar de grond. Is maar net hoe vast ze slapen.


Als ze pijn hebben en knarsetanden, dan herken je dat wel. Trust me. Het is een heel akelig (vrij hard) geluid en ze zijn echt aan het knarsetanden, ipv knabbelen.


Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo schattig, dat zachte knarsetanden...bij komen ze er soms echt voor zitten...gaan ze met z'n tweeën bij elkaar zitten als ik aan kom lopen en dan willen ze gekriebeld
worden achter hun oortjes, rond de oogjes etc...en dan zitten ze beiden lekker zacht te knarsen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Handig dit topic, was met net al een paar dagen aan het afvragen waarom onze Joey dat zo vaak doet.


Is altijd wanneer hij geaaid wordt of zelfs als hij ergens tevreden met zn vrouwtje zit, ik dacht wel dat het geen pijn-knarsen was maar had hier nog niet van gehoord.


Schattig zeg, leuk als je bevestiging krijgt  ;)


Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier ook knarsen bij eten, gekriebeld worden en als ik eraan kom lopen.


Oja, dan maakt hij ook een soort piepgeluidjes en loopt hij op en neer te springen in zijn kooi te bedelen om een snoepje!


Moest eerst wel wennen aan die geluidjes, maar hij heeft absoluut geen pijn!


Hij had een dag na de castratie iets pijn en dat kon ik juist weer merken dat hij juist stiller was en zijn kopje in mijn hand legde..volgende dag was hij weer de oude gelukkig.


Toch raar, al die geluiden bij konijntjes..


Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .