Ga naar inhoud

trucjess


Melisa Leuk

Aanbevolen berichten

  • 2 weken later...


>http://youtu.be/KspnfAopjwU

Ik heb mijn konijn de high five aangeleerd zoals je hier boven ziet. Eerst met iets lekkers en nu zonder.

Je moet je konijn eerst op je platte hand laten staan (snoepje verder van hem afhouden en omhoog houden en je hand ophouden zodat hij op je platte hand gaat staan)

Daarna moet je je hand steeds hoger ophouden. Ze vinden het heel leuk.

Ik ben nu bezig met 'balletje balletje'. Ik doe een snoepje onder een van de 3 wc rollen en dan moeten ze de goede wc rol omduwen. Ze vinden het vooral lastig om te wachten tot ik de wc rolletjes verwisseld heb.

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 van mijn konijnen eet ook geen appel, maar snoepjes krijgen ze echt niet. Als ik je een tip mag geven: stop met veel geld uitgeven aan snoepjes, het is vaak rotzooi met onnodig veel zoet- en andere kunstmatige stoffen, is niet zo okay voor je beestje. Kun je ze inderdaad beter een biksje geven als beloning. Of koop een doos korenaren...of wat camille, basilicum etc...


Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb geprobeerd het uit te leggen in een stuk tekst maar het werd veelste langdradig en ik werd er zelf geen wijs meer uit. xD Ik denk dat je voor de beginselen van het trainen het beste wat boeken kunt lezen als high five met je konijn. Ook is er ergens een algemeen clickertopic waar vast wel handige tips in staan ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

mijn konijn heb ik al getraint vanaf hij 3 maanden was.

ik deed het vooral om een band op de bouwen en hij vond het super leuk.

nu train ik vaak met hem zoals high-5, kom en draaien.

ik bouw het belonen van biks steeds zodat ik inplaats van een biksje gewoon een aai kan geven.

met een clikcer kun je ze veel dingen leren en ook met een target stick ofzoiets.

begin rustig en bouw en dan op.

wat wil je ze leren?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Misschien is het ook handig te bepalen wat je hoe je wilt trainen, Zelf gebruik ik vaak een clicker en een targetstick maar die moeten dan wel eerst aangeleerd worden. Om dit te leren kan je het volgende filmpje eens bekijken. 


http://youtu.be/5fhL7BbuVYo?list=UUmMW3wEckLFEhjSynt4hE9g


sorry ik weet niet hoe ik hier een Youtube filmpje in kan zetten, zal proberen dat uit te zoeken en dan pas ik het aan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .