Ga naar inhoud

Keutels...


MaddyB

Aanbevolen berichten

Ik vroeg mij eigenlijk af of iemand van jullie ook gemerkt heeft dat de keutels van je konijnen veranderen naar gelang welk hooi ze krijgen? Fluffy en Flint hebben sinds zondag heerlijk hooi van bij de boer. Nu zijn de keutels helemaal anders. De keutels waren voorheer erg donker, bijna zwart en nu zijn de keutels gelig, groen en ze vallen meer uit elkaar...


Het hooi word wel veel beter gegeten als voorheen terwijl het al zo'n goede hooi-eters waren...


 


Gewoon benieuwd of jullie dat ook al gezien of meegemaakt hebben...


Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat grappig, ik zat gisteren naar de keutels van die koters te kijken en bedacht me hetzelfde..ze krijgen nu even twee soorten hooi en ik kan aan hun keutels zien wie welk hooi wel of niet eet. Het mannetje legt grote zwarte neer en Twiggy van die licht bruine, meer hooi kleurige...


 


 


 


 


 


 


 


OMG....we staren naar keutels...*facepalm* :dancing:


  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie het aan Nel's keutels, die eet bijna alleen maar hooi maar op dagen dat ik haar wat meer groente geef, worden de keutels veel donkerder. De hooikeutels zijn zowat hooikleurig, lichtbruin en de groentekeutels echt donkerbruin. Bij de andere zie ik geen verschil maar die eten ook veel meer biks dan Nel. Nel krijgt erg plakpoep van biks dus die krijgt een handje per dag.

Grappig idd, keutelstaren, haha. Maar ik moet toegeven dat ik op het toilet ook altijd even achterom kijk want je kunt daar toch gezondheidsproblemen door opmerken, zwarte ontlasting is bv fout. Ja toch. Mijn kat met pancreatitis en diabetes maakt capuccino kleurige drollen bijvoorbeeld. Dus het is eigenlijk wel slim om keutels te bekijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .