Ga naar inhoud

Verstoppen of wat anders?


Angela83

Aanbevolen berichten

Zijn ze nog jong? Want je zou bijna denken dat het ene konijn denkt dat ie wat kan drinken bij de buik van het andere konijn. Alsof ie is blijven hangen in de babytijd. Katten douwtrappelen omdat het ze doet denken aan hun kittentijd dat ze dronken bij hun moeder. Wie weet is dit de konijnenversie van dat verschijnsel. Ik heb twee katten die allebei nog bij me drinken, zogenaamd dan natuurlijk, de een sabbelt op de punt van mijn vlecht en de ander op mijn t shirt. Daarbij douwtrappelen ze heel hard en spinnen er hard bij dus het zijn dan net kittens die drinken bij hun moeder. En die zijn 2 en 4 jaar oud!

Maar misschien is het gewoon geborgenheid bij elkaar zoeken. Ginger stopt haar snuit vaak helemaal in Pien's gigantische wam en dan zie je alleen haar oren nog, haha. Ik denk wel eens, hoe ademt ze dan? Maar ze genieten er allebei erg van. Ik denk dat het bij jouw konijnen ook een vorm van knuffelen is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .