Ga naar inhoud

met welke beloning trainen jullie?


Iloveanimals

Aanbevolen berichten

Ik gebruikte meestal gewoon een brokje SS. Alles wat ze dan tijdens het trainen kregen ging dan gewoon van hun avond-portie af. Zo worden ze in ieder geval niet te dik :)

Dat trainen ben ik trouwens weer heel snel mee gestopt. Ik had niet het idee dat ik mijn konijnen er een plezier mee deed. Er zijn konijnen die het geweldig vinden, die van mij vonden er niks aan.

Het enige commando dat ze nu kennen is een koelkastdeur die opengaat. Dat is het commando voor 'er is eten, dus RENNENNN!'

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wanneer onze knijnen vinden dat ik goed heb gewerkt, krijg ik een mini snickertje van ze, lief he? Werkt wel, ik doe veel meer mijn best!

Vertel! Waarom geven ze de snickers af?! Wat hebbie daar voor moeten doen? Ik krijg alleen maar boze blikken en leeggevreten snoeppapiertjes als ik goed gewerkt heb!

;-)

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Vertel! Waarom geven ze de snickers af?! Wat hebbie daar voor moeten doen? Ik krijg alleen maar boze blikken en leeggevreten snoeppapiertjes als ik goed gewerkt heb!

;-)

Ben gewoon zoooo'n lief baasje! Grijnsssss

Niet vergeten de knijnen te bedanken voor de bergen vuil die ze voor jou neerleggen, stellen ze erg op prijs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een biksje of een rozijntje. Alles wat eetbaar is eigenlijk XD

Een konijnenpootje is gauw gevuld!

 

De konijnenpootjes hier niet haha! Voor een SS brokje wordt hier niks gedaan hihi..

Dan moet ik toch met iets meer speciaal aan komen dan maar gewoon eten. :P 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .