Ga naar inhoud

voertijd


ricksem

Aanbevolen berichten

nou viel mij net op toen ik de konijnen ging voeren dat marley grommend kwam aan rennen ze ging gelijk heel snel eten, kick ging er naast met de kop in de bak en hij ging ook eten maar waarom zal marley dat doen ? ik zelf denk omdat kick de baas is dat ze snel eet. dat doet ze met hooi ook veel sneller dan voorheen toen ze nog alleen was. ze gromt ook vaker als ik bijvoorbeeld hooi in de hooiruif stop en ik der via de ren eten geef. eerst viel me het nooit op maar nu steeds vaker, en ze wil ook alles als eerst hebben en dat kan niet snel genoeg  8-) toen ze nog alleen was was ze ook al best fel, maar nu nog erger!


Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier heb ik ook een hele gulzige voedster die altijd als eerste en het meeste wil hebben. Als ik ze uit een bakje zou voeren zou hij waarschijnlijk ook niet mogen eten.. Ik zelf denk dat dat misschien nog ergens overlevingsdrang is.. van ik moet zo veel mogelijk eten nu het kan ook al krijgt ze elke dag genoeg te eten. Ik ben ze anders gaan voeren om een betere band te krijgen met de ram en omdat ze 2 keer op een dag bijna stikte in een brokje omdat ze te gulzig at. Ze krijgen eten uit de hand of ik strooi het rond in een gedeelte van de kamer, omdat ze dan aan het zoeken is eet ze langzamer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .