Ga naar inhoud

wat moet ik doen?


ricksem

Aanbevolen berichten

nou ben ik lekker op rabbit balache overgestapt allemaal leuk en aardig maar marley valt er niet meer op aan en eet steeds minder van haar brokjes, ik doe meestal ook wat ss door die gaan er ook wel in maar ze eet vrij laat, ik geef der smorgen 20 gram en savonds 20 gram maar het is de laatste tijd niet in een keer op, als ik thuis kom ligt de helft er nog in van smorgens, nou heb ik even een test gedaan net en 20 gram Beaphar care + in gedaan en WAARACHTIG ze valt er op aan verder eet ze gewoon hooi en drinkt goed wat is nu weisheid? ik heb toevallig nog een zak Beaphar care+ dus ik kan der daar weer op zetten maar dan verander ik weer van voer en dat wil ik niet eigenlijk omdat ik al vaker ben overgestapt en dat is niet echt goed dacht ik :s maargoed  de reden dat ik geen Beaphar care meer gaf was omdat ze er beetje humeurig van werd als ik Beaphar care + in het bakje deed vloog ze erop af en nu ook ze at alsof ze een week niet gegeten heeft bij wijze van spreke en ik heb nog best veel van rabbit balanche over ! lastig dit hoop dat iemand mij kan helpen, want weet ff niet meer met dat heen en weer geschouw met voer maar goeie is wel dat ik achter een mannetje aan ga voor marley dat is dan weer wel positief :D sorry niet echt met het eten te maken maargoed :P moest er ff uit !

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat bedoel je precies met humeurig als je beaphar care gaf? Te vaak wisselen van voer is niet goed maar ja als ze het niet lust dan moet je wat.


Als je met humeurig bedoelt dat ze je haast aanvalt zodra je haar gaat voeren, dat is redelijk normaal tenminste mijn 2 bengels met name Norris doet dat die kan niet wachten tot het in het bakje zit heb dan al vaak een paar tanden in me hij bijt niet door en kijkt ook verontschuldigend haast, voor de rest van de dag zijn het schatjes maar etenstijd daar doen ze hier een moord voor. Maar ik weet dus niet of je dat bedoelt met humeurig, want dan zou ik gewoon overstappen op beaphar en daarbij blijven voor de rest van de jaren ook met een mooie man erbij succes met het vinden van DE man voor je Marley, super leuk voor haar (en jou natuurlijk)!


Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ze de andere biks niet eet, zou ik toch gewoon Beaphar care+ voeren. En als ze wat te eh, 'enthousiast' wordt, kun je de biks ook in bijvoorbeeld een snackbal doen of op plekjes in huis verstoppen, in plaats van in een bakje te doen. Dan moet ze er een beetje voor werken en kan ze er niet gelijk volledig op aanvallen. (Werkte bij Diva hier wel goed om mijn vingers te sparen. Ik liet haar wel zien/horen dat ik dingen aan het verstoppen was, en daarna sprintte ze er dan gelijk op af. Ze kijkt ook regelmatig even of er op een plekje al/nog wat ligt, en de snackbal vind erg leuk; ze gaat met dat ding aan de haal ook al ligt er biks naast. :) )


Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .