Ga naar inhoud

high five


ricksem

Aanbevolen berichten

kan iemand wat tips geven hoe je een high five moet doen want ik heb op youtube een filmpje van Bernice munts gezien en heb prcies het zelfde gedaan maar het lukt niet :P... ik doe eerst me hand plat maar wat ze doet is ze trekt gewoon haar nek uit en kan er dan gewoon bij, of ze gaat om me hand heen staan en pakt het dan... of ze duwd me hand weg en als het echt niet lukt loopt ze ook nog weg van heb er geen zin meer in haha


Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hield mijn hand gewoon verticaal voor zijn neus en hield er een biksje boven. Na een tijdje snuffelen, zette hij toevallig zijn pootje erop en kreeg hij het biksje. Na twee keer had hij het door. Je moet dus inderdaad geduld hebben en snel belonen als hij het goed doet. :) Ik denk dat dat zijn tweede trucje was, maar een rondje draaien of zo is inderdaad makkelijker aan te leren (vind ik dan).


Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Je hebt inderdaad heel veel geduld nodig.
Onze 2 konijntjes kunnen het allebei.
Heb het boek van Bernice, maar je moet hand er gewoon voor houden en met eten proberen uit te lokken.

Elke keer high five zeggen en als ze dan pootje op je hand zetten belonen.

Maar vooral veel geduld!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .