Ga naar inhoud

Trainen


wiewie

Aanbevolen berichten

bij mij werkt clicker training niet ze snappen het doel er niet van... maar dat maakt ook niet uit! ik gebruik mijn hand als ze daar tegen aan duwen met de neus krijgen ze wat lekkers. ik ben vandaag begonnen met op de achterpoten staan dan proberen mijn hand aan te raken, ook ben ik begonnen met volgen wat ze soms nog wel wat twijfelachtig deden.ze vonden het nog wat lastig om voor eten op de achterpoten te gaan staan :P ze kregen dan ook met elk pootje van de grond een waar plukkjes gras!

wat ze echt helemaal begrijpen: dat als ze mn hand aan raken dat ze wat lekkers krijgen.

wat ze wat minder begrijpen: volgen word nog wel wat twijfel achtig gedaan en op de achterpoten ook.

ik vind het best nog wel knap in 6 dagen tijd! (eerste 4 dagen met clicker wat niet wou, dus eigenlijk 2 dagen)

ik ben van plan om eerst volgen en op achterpoten staan goed door te oefenen en dan beginnen met rondje draaien en high five. weten jullie nog leuke dingen om te doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij gaan ze automatisch de "kooi" in (is geen kooi maar ren maar ze reageren alleen op het woord kooi), als ik kooi zeg, denk dat het ook komt door de routine 's nachts zodra ik mijn pyama aangedaan heb zie je Chuzzle en Norris me al aan kijken in afwachting vaan het woord kooi en dan vliegen ze erin, heb het ze geleerd onbewust bij telkens dat ze hun kooi ingingen kooi riep, of ik heb hele makkelijke nijntjes :love:


Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier is het commando: in je hok. Ik kan de bovenkant eraf halen en ik hield ze dan een rozijn voor en die kregen ze als ze vanzelf in het hok gingen. Toen ze dat door hadden zei ik eerst het commando en daarna gaf ik ze lekkers. Nu doe ik dat niet elke keer meer dus wordt er eerst gekeken of er wat tegenover staat. Tja voor niets gaat de zon op he. :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .