hey iedereen ik vind het leuk om teweten hoe jou muisjes heten.
en het is gewoon heel leuk om te kletsen met elkaar enzo dus kom maar op thxxxxx
xxx
hey iedereen ik vind het leuk om teweten hoe jou muisjes heten.
en het is gewoon heel leuk om te kletsen met elkaar enzo dus kom maar op thxxxxx
xxx
Overleden muisjes:
Denver
Colorado
Eline
Emma
Coco
Paige
Rowin
Lana
Lena
Jackie
Uk(kie)
Sienna
Lisa
Luna
Fenna
Roanna
Huidige muisjes
Levi
Nika
Bibi
Bella
Saartje
Emily
Sophie
Jade
en nog 11 zonder naam![]()
Groetjes van Ella en de 15 muizen, 8 ratten en 2 katten!
R.I.P. Snuffie (konijn)
thxxx voor alle namen
Djula, Bo en Jazz. Binnenkort komt Luna er nog bij![]()
Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel.
gezellig
IK heb 2 muisjes die heten:
Luna
Nova
Luna betekend maan en Nova betekend ster. Ook krijgen ze kleintjes binnekort. DIe ga ik zeker vernoemen naar deze namen
Mijn muisje noemt Piep.
![]()
Het is VEEL VEEL beter om ze samen te doen.. ik vindt het altijd zielig dan. He zijn groep dieren dus willen ze ook samen zijn.
mijn muisjes:
Mikkie
Emma
Lisa
Mijn overleden muizen:
Babbel
Knabbel
Speedy
Droppie
Blacky
Spekkie
Brownie (een paar dagen geleden overleden.)
Zoals je ziet heb ik er wel een paar gehad ;D
Niets is meer saaier dan volmaaktheid
Hij heeft kort een vriendje gehad, maar is op minder dan 2 maanden gestorven :'(
Met Piep hebben we heel wat gezondheidsproblemen.
Sinds zijn maatje dood is, is hij zelf nog niet lang genoeg echt gezond geweest om een partner te kunnen overwegen.
Ik heb ook ff met de dierenarts overlegd, want nu duurt het toch ook weer meer dan 4 weken voordat we weten of hij weer beter in zijn vel zit, of hij mogelijks ook in zijn eentje gelukkig oud kan worden.
Als hij zo ziek blijft en van het ene naar het andere, gaat hij een ander muisje ook aansteken en zit ik met 2 zieke muisjes (en een sterfgeval vind ik niet fijn, ook al is het 'maar' een muisje, kheb er hard om gehuild hoor!).
De dierenarts denkt wel dat hij zo ook kan. Hij zit immers nu toch al een tijdje alleen en de kans is groot dat hij geen partner meer zou accepteren. Ik heb inderdaad geen 2de kooitje om de partner in te zetten als het niet lukt en dan moet ik die ook weer zien te koppelen of ik zit met 2 muisjes die alleen zitten.
Uiteraard vind ik dit geen ideale oplossing en zou het zo fijn zijn weer een muisje bij.
Maar om gezondheidsredenen is het nu zeker geen optie.
Als ik te weten kom hoe het naderhand kan met koppelen en ik een gezond muisje erbij kan (niet van de dierenwinkel!! nooit meer!!), dan wil ik het graag nog es proberen.
Ze worden, volgens de dierenarts toch rond de 3jaar oud.
Nou ze worden niet rond de 3 jaar oud. De meeste maar 1 jaar.. en somige 2 jaar. ik heb een muis gehad die werd 3! (bijna 4) Maar wat jammer dat dat niet kan.
Niets is meer saaier dan volmaaktheid
Ai, hij wotdt eind juni ongeveer al n jaar oud!
Duimrn dat k toch n tijdje van m mag genieten.
thxx voor alle rectis
Mijne heetten Kiara, keli, tori, simmie en gaia
Er zijn op het moment 1 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 1 gasten)