Kiddo is nog wel eens ontdeugend. Ik vroeg mij af, of iemand ervaring heeft in het gebruik van hondenfluitjes en of dit aan te raden is bij konijnen. De plantenspuit wordt volledig genegeerd, dus daarmee schiet ik helaas niets op.
Kiddo is nog wel eens ontdeugend. Ik vroeg mij af, of iemand ervaring heeft in het gebruik van hondenfluitjes en of dit aan te raden is bij konijnen. De plantenspuit wordt volledig genegeerd, dus daarmee schiet ik helaas niets op.
Ik denk dat je eerst en vooral moet zoeken wat de hoorbare frequenties zijn voor konijntjes, en waar het gewenste hondenfluitje zich op dat spectrum bevind, om te kijken of ze het überhaupt horen.
Daarbij is het volgens mij belangrijk te kijken op de frequentie van een specifiek hondenfluitje, de frequentie is voor zover ik weet nl niet gestandaardiseerd en verschild dus (al dan niet veel) per fluitje.
Ik weet niet hoe 'hoog' konijnen horen...
Misschien doet het wel zeer!
Kan je zelf niet fluiten? Mijn binnennijn reageert namelijk meteen op fluiten. Als je dat doet wanneer hij bijv onder de computerkast zit (bij alle bedrading) komt ie meteen terug.
Haha ja maarja in gras graven is ook niet echt ondeugend, dat is gewoon iets wat ze graag doen. Jij bent net zo eigenwijs als hij blijkbaarwaarom mag ie niet in je gras graven? Ik zou zeggen, betegelen als je het zo erg vindt, want dit is denk ik n verloren zaak ;p
Er zijn op het moment 1 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 1 gasten)