+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5

Discussie: Voorstellen

Voorstellen

Hoi allemaal.

Ik woon samen met vriend Marco in Apeldoorn. Ons huis delen we met 4 huisdieren nl. 2 Russisch Blauwe katers met de namen: Boris en Demi. Boris is 4 jaar en Demi 3.5 jaar. Dan woont Opa Flappy er ook. Flappy is een madagscarkleurig Ned. hangoordwergje van ruim 9.5 jaar en als laatste is Dax er nog. Dax is een Duitse Herder van 4 jaar.

Je kunt mijn kleine boerderij bekijken op mijn website. Zijn er nog vragen vuur ze gerust op me af en ik kijk of ik er een antwoord op kan geven.

In Memoriam: Flappy, I'll never forget you!

heeey welkom op het forum!!
    9.5 jaar je konijntje!! wat goed!
    bunnybunch.nl - Het leukste konijnen en knaagdieren forum van Nederland!

Welkom!!! Leuk dat je er bent, klinkt als een gezellige beestenboel! Flinke leeftijd idd van je nijntje! Is hij nog helemaal fit en actief?
    - bunnybunch.nl - De leukste konijnen en knaagdieren community van Nederland!

hey,

welkom op de site! Leuke verzameling beestjes!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Evee
    Welkom!!! Leuk dat je er bent, klinkt als een gezellige beestenboel! Flinke leeftijd idd van je nijntje! Is hij nog helemaal fit en actief?
    Hij is natuurlijk wel wat rustiger als een jong nijntje maar hij huppelt nog wel als een jong nijntje. Verder heeft hij last van ouderdomsstaar dus hij ziet nu niks meer. Helaas.... als hij er aan geholpen zou kunnen worden zou ik het nog doen ook volgens mij.

In Memoriam: Flappy, I'll never forget you!

+ Reageren op discussie

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 1 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten